Hjælp tilRemote service
Remote Update under Remote service
- Hvad sker der i tilfælde af strømafbrydelse under en Remote Update eller produktet slukkes?
- Hvad sker der, hvis produktet allerede er i brug?
- Hvor finder jeg informationer om ændringerne i Remote-opdatering?
- Hvor længe varer en Remote Update?
- Hvor mange gange kan der vælges senere på produktet ved en tilbudt opdatering?
- Hvordan kan jeg se, at der er en Remote Update til rådighed?
- Jeg har købt et produkt med Remote Update. Hvordan og hvornår får jeg en Remote Update?
- Kan jeg anvende produktet under Remote Update?
- Kan produktet stilles tilbage til sidste opdatering, hvis opdateringen ikke lever op til mine forventninger?
- Kan Remote Update afbrydes?
- Kan Remote Update startes via Miele App?
- Kan Remote Update udføres uden netforbindelse/wi-fi-forbindelse?
- Når produktet tændes, spørges om en Remote-opdatering. Hvordan kan jeg deaktivere den?
Bestil servicebesøg
Vi tager gerne imod din bestilling af servicebesøg online eller via telefon.
Planlæg et besøgKontaktformular
Beskriv årsagen til din henvendelse på vores kontaktformular. Miele Service kontakter dig hurtigst muligt.
Til kontaktformularen