Få en online produktgennemgang i Miele Experience Center hjemmefra

Miele Live Experience

Hvis du ikke har mulighed for at besøge et af vores Miele Experience Centers personligt, er du kun et klik væk fra at få hjælp. Book en videokonsultation med en af vores rådgivere fra Miele Experience Center, der vil guide dig igennem til at vælge det rigtige Miele-produkt til dine behov.

 

Vi er tilgængelige fra mandag til fredag mellem kl. 10:00 - 17:30

Hvordan fungerer det?

Klik på knappen 'Ring til Miele-rådgiveren'

Efter ca. 20 sek. vises en widget på vores hjemmeside. Hvis den ikke vises, kan det være nødvendigt at opdatere siden eller rydde din cache. Alternativt kan du prøve at åbne siden i privat browsing eller inkognitotilstand.

Du skal kun bruge mikrofonen på din computer eller mobile enhed

Vi kan ikke se dig, det er kun dig, der kan se os. Husk at aktivere din mikrofon, så vi kan høre dig under det live videoopkald, som du snart vil være forbundet til!

Få din personlige rådgivning og produktdemonstration af en af vores dygtige rådgivere i Miele Experience Center.
Vi glæder os til at tage imod dit opkald fra mandag til fredag mellem kl. 10:00 - 18:00 og lørdag kl. 10:00 - 17:00.

 

 

FAQ

Hvorfor et live videoopkald?

Uanset om det er et køkkenprodukt, en vaskemaskine eller en støvsuger, har vores Miele Experience Center-rådgivere en række produkter, som de kan vise dig ved et liveopkald og hjælpe dig med at vælge det produkt, der passer til dig.

Kan I se mig under opkaldet?

Nej, vi kan ikke se dig. Det er kun dig, der kan se vores Miele Experience Center-rådgivere. Glem ikke at aktivere din mikrofon, så vi kan høre dig.

Skal jeg oplyse jer mine personlige data?

Nej, du behøver ikke at dele nogen oplysninger for at ringe til os. Vores Miele Experience Center-rådgiver kan bede om dit navn og/eller dine kontaktoplysninger for at sende dig information eller følge op på samtalen, men der er ikke noget krav om, at du oplyser dem. 
Hvis opkaldet afbrydes på grund af tekniske problemer, bedes du ringe tilbage til os, da vi ikke har mulighed for at genoptage opkaldet.

Hvorfor kan jeg ikke se Live-Call-Widget?

Normalt vises det i bunden af skærmen efter ca. 20 sekunder. Hvis det ikke virker, skal du måske opdatere siden eller rydde din cache. Ellers kan du prøve privat browsing eller inkognitotilstand.

Hvorfor kan jeg ikke få forbindelse?

Hvis vores Miele-rådgiver vises som utilgængelig, er vedkommende måske i gang med et andet opkald, eller du ringer måske uden for åbningstiden.
Bemærk venligst, at visse webbrowsere ikke understøttes fuldt ud. For at få det bedste resultat skal du anvende Chrome eller Firefox. Alternativt kan du prøve at bruge din telefon eller tablet i stedet.

 

Databeskyttelse